Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 645 ggr
medde
4/5/10, 11:19 AM

God morgon 5 april-10

God morgon.

Ja se det snöar, vad roligt hahaha! Skämt o sido. Vilken chock man fick då man slog upp dom melerade och tittade ut. Snö!!! En hel del för den delen också. Men det är bara att glla läget och njuta av vädret som det är. Tur att vinterdäcken sitter kvar på bilen, skulle ha bytt nu innan påsk man han inte.

Ni missar väl inte nu att det är uppskjut om ett par timmar! Än så länge verkar det att gå som det ska. Så vi håller tummar och tår att allt går vägen.

Ha nu en riktigt fin dag alla!

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Farwuq
4/5/10, 11:57 AM
#1

Morrn morrn, här i djupa södern har vi inte någon snö, som tur är. Jag skulle bli helt knäckt av det.

Gråter

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
4/5/10, 12:31 PM
#2

#1 Vilket man snart är, då man funderade i veckan på att få på sommarsulorna på bilen!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
4/5/10, 2:15 PM
#3

Det är inte roligt att se snön.Rynkar på näsan Jag som var så glad åt att krokusarna börjat titta upp.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
4/5/10, 2:17 PM
#4

#3 Men sisise har du inte slagit igång NASA för att se uppskjutet som äger rum snart

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
4/5/10, 2:19 PM
#5

Jodå! Alldeles nyss! SPÄNNANDE! ursäkta att jag skriker men jag trodde jag missat det!Skrattande

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
4/5/10, 2:22 PM
#6

Goos vilken tur du inte missade, nera missa förra gången och skulle inte missa denna!! Men var är hon??

NERA!!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
sissie
4/5/10, 2:49 PM
#7

Hon kanske tittar och inte hunnit in här än. Hoppas på det så hon inte försovit sig.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
4/5/10, 2:54 PM
#8

Nope! Hon har missat. Helt hundra:-) Men det bästa med allt att NASA Tv finns och då kan man se det om och om igen.!! Så i slutänden missar hon inget alls.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
4/5/10, 5:14 PM
#9

Hej på er.. nejdå, försovit mig har jag då inte gjort.

Sur som ättika nu för att jag missade uppskjutet live just idag,,,gahh,,, SkrikandesFoten i munnen

Vi har varit och tittat på hus just idag, så det¨här med uppskjutet kom bort någonstans på vägen..Är man glömsk eller börjar man bli senil eller Tungan ute är ju inte första gången man glömmer saker och ting direkt.. Men tur att Nasa TV har en massa repriser att kolla på. Har kollat Lift off i tråden som Stefan fixade.

Stackars er som har fått snö idag. Här är det bara snökallt och har kommit en och annan tunn snöflinga.

Ha en fortsatt bra dag alla.

sissie
4/5/10, 5:16 PM
#10

Har du kollat in huset som ska säljas på vår gata?Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

nera
4/5/10, 5:27 PM
#11

Nääää, inte direkt. Huset ligger här i grannbyn.

Upp till toppen
Annons: