Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1002 ggr
medde
2010-04-06 13:17

Ny medarbetare

Ny har vi fått en föstärkning på sajten. Det är NASA(Peter) som är våran nya Medarbetare, Jag fick ett pm från NASA och en undran om han kunde få bli Medarbetare på sajten. NASA har bra kunskaper och inom ämnet.

Han skrev så här i sitt pm. vilket fångade mig med en storm.

Kan säkert komma att bidra till sajten på ett positivt sätt…

Har ett genuint intresse för astronomi på en amatörnivå… 

Fascinerad av rymdfart sedan barnsben…

Så jag säger hjärtligt välkommen NASA

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
nera
2010-04-06 13:23
#1

Välkommen säger jag med.. Ska bli kul. Glad

Farwuq
2010-04-06 13:45
#2

Välkommen till oss!

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

NASA
2010-04-06 14:01
#3

Tackar för att jag får vara med! Hittade sidan efter tips från en kompis som också gillar rymdfart (fast han bygger mest skala modeller av raketer m.m.) Han har guidat runt mig och förklarat en del funktioner på sidan, så vi får se hur det går. Har läst på sidan och gillar den lättsamma tonen och förklaringar utan att krångla till det allt för mycket.

Just nu följer jag Discovery som är uppe på uppdrag STS-131. Om ni vill veta var den befinner sig nu så kan ni gå in på Heaven-above.com som jag brukar titta in på.

Själv väntar jag på att kliva upp tidigt imorgon bitti, för då kommer ISS att synas lågt i sydost kl 04.55

//Peter

nera
2010-04-06 14:15
#4

# 3 Känn dig verkligen välkommen Peter. Alltid lika roligt med fler som är intresserade av rymden och Nasa. Glad

StefanW
2010-04-06 14:37
#5

Hej Peter! Välkommen hit, hoppas att du kommer att trivas! Säg till om du vill ha fler lektioner om de olika funktionerna på sajten! Flört

Stefan - Modellbyggare

medde
2010-04-06 14:58
#6

#3 Vilken tur vi har att du hittade in hit, ska bli kul att få lära känna dig mera genom inläggen på sajten

Tack Stefan för du hjälper NASA runt, så han kan lära känna oss på sajten och själva sajten också.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
sissie
2010-04-06 16:32
#7

Välkommen hit NASA. Superkul att vi blir en till i gänget.

Kan man se ISS i morgon bitti?Förvånad Hur hittar man den enklast, för en annan som knappt vet vart syd är?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

StefanW
2010-04-06 17:31
#8

#7 Titta åt Farwuq! Flört Sedan något åt vänster.

Stefan - Modellbyggare

Farwuq
2010-04-06 18:18
#9

Stämmer, syd är det hållet Skåne ligger.

Tungan ute

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[stblues35]
2010-04-06 23:54
#10

Hejhopp och välkommen!

Upp till toppen
Annons: