6 män på väg till Mars.
Nja inte riktigt, men ändå är det 6 stycken män som kommer vara på väg. Hur menar jag nu då?
Det är 6 stycken personer som är väldigt nogrannt testade och utvalda för att delta i ett extremt mänskligt experiment. Detta expriment är för att få svar på många frågor angående en resa till Mars. Dessa 6 män kommer att stängas in i en "rymdkapsel" kammare i hela 520 dagar för att göra en simulerad resa till planeten Mars.
Esa är även med i det här projektet för att söka svar på många frågor i det här männskliga exprimentet
Allt kommer äga rum i Moskva.
Lägger in en länk där ni kan finna vidare bra info, och även länkar till videoklipp med både personer och kapseln sm nu ska vara med i detta projekt
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Vilket projekt! Skulle jag vara med där så skulle jag nog flippra ur efter några veckor. Man måste nog vara en väldigt speciell människa för att klara av en sådan situation.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Inte jag heller skulle klara det. Kan inte vara utan tösa min så länge sen att vara inständ. Br…
Testerna är hårda och det har inte varit det lättaste att få bli en av dom 6, så med all respket för dom. Lycka till!
Men varför ingen kvinna?

#2 Ryssarna har alltid följt en linje med att det bara kommer att vara män som åker till Mars. De tror att det blir konflikter bl.a. Amerikanarna (+ESA) däremot vill testa med både män och kvinnor i samma besättning. Vet inte om de har planerat något prov.
Får titta runt lite och se om jag hittar den sidan igen…
Stefan - Modellbyggare
De borde haft testkapseln i omloppsbana för att det ska bli riktigt realistiskt.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Håller med Esa. Såklart det ska vara blandad kompott på könen på en sådan resa. Det kommer ju att ge en extra krydda i tillvaron på den långa resan som detta kommer att innebära.. 
Opps
Men visst kan det både bli konflikt men även ett bra utbyte då det är blandat, tror det är ett bra sätt att blanda, Inte skulle jag vilja ge mig iväg med enbart 6 tjejer int, skulle bli tråkigt. Kan tala med en man på ett sett och kvinna ett annat sett
# 6 Jag tror på fullaste allvar att det är bäst med både män och kvinnor. Det har ju funkat bra på "vanliga" rymdresor.
Men visst har du rätt i det du säger medde.
Tack vad snäll at jag fick lite rätt då
Jag skulle testa med sex kvinnor.

Hur tror ni att det skulle gå?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Du och sex kvinnor
jojo!
Nu vet vi att Farwuq är bra på att diska då han vill ut med ett helt gäng kvinnor. 
*asg* Stackars Farwuq. Han skulle bli utsliten.
Wrooom!
Åter till tråden.
Snubblade över detta:
2.50 i natt visas första delen av en serie om just dessa män som ska "till" Mars. Detta är på Discovery Science.
Del två visas under morgondagen tre gånger. Första gången klockan 7.00 på morgonen.
Wrooom!

Jag tycker att man borde se vad för kravspecifikation man har på en besättning och sedan tilldela platser efter de som uppfyller dem. Kön är av underordnad betydelse, det är mer viktigt att man har psykologiska och fysiska förutsättningar att klara av uppgiften.
Stefan - Modellbyggare
#14 En applåd till dig StefanW! Så bra skrivet