God helg 19-20 juni
God morgon 19 juni
I dag är det dags för bröllopet i den kugliga huvudstaden, så det blir att inte ta sig in till stan i dag. Nja med närmare efter tanka så kommer man nog inte heller in med bilen heller. Än så länge är det fint väder ute så det blir nog en fin dag med lite bus för mig och tösabiten.
Vad har ni för något på agendan i dag? Kanske bara att få njuta av att bara vara mäniska.
Hur som helst ha en bra dag
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag kommer att följa bröllopssändningen på teve. Det är inte ofta man får se sådant. Skulle vilja vara där och se. Önskar er alla en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
jag kommer att hålla mig undan.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag kommer hålla mig borta från city. Kanske titta en stund på tv, men det är inget som direkt lockar. Det finns annat roligt att göra eller se.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Det är inte så ofta som detta händer under min livstid så jag följer det.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Vi har sett så gott som hela em på Tv:e jag och tösa. Min lilla tjej tycker det var så gott som magiskt det är ju en Kronprinsessa som gifte sig ju…
Jag kan tänka mig att små tjejer är mer intresserade av ett kungligt bröllop än många vuxna.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Visst är kanske så. Hon verkligen älskade att titta på bröllopet.
God morgon 20 juni
Hoppas ni alla vaknat till en ny vacker dag. Solen skine och här över Sthlm ser det ut ut bli en helt underbar dag.
Må bäst alla
Mvh
Jag höll mig undan till 100%.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag med.. Jag med..
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Vadå bröllop?