Astronomi iFokus

Astronomi

Etiketterrymdfartrymdfarare
Läst 1175 ggr
ElLobo
0

Kampen om rymdturisterna hårdnar

sissie
0

Inte billiga resor det där inte. KLM tänker ha små plan. Piloten och en passagerare medan Galactic Virgin ska ha plats för sex passagerare. Tror jag skulle välja Galacitc Virgin trots allt. Låter roligare även om prislappen hamnar på 1,4 miljoner mot KLM:s dryga 600 000kr.

Dom lär väl knappast ha några sista-minuten-resor?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

ElLobo
0

Nej, den risken/chansen är nog liten. Glad

medde
0

Verkar som der kommer bli vardagsmat för de här resorna i framtiden om det fortätter att både utveclas och planeras i den här farten.. Både på gott och ont tror jag.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
0

Jag håller mig på jorden tills vidare.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
0

#4 FegisFlört

Nja om jag ska vara ärlig så är det inget som lockar mig att göra, okey i tanken men det stannar där. För mig är det för mycket "osäkert" inte vill jag utmana ödet så mycket att jag skulle göra det. Då jag har min dotter och det gör att man inte ens tänker i dom banorna. Sen kommer vi till kostnaderna, jisses vilka pengar det är för att få köpe en biljett.

Men det hindrar mig inte ha respket för dom som har både mod och pengar att köpa en biljett och ge sig iväg. Men vad är det som gör att man är villig att åka iväg? Spänningen eller att man har den enorma fascinationen för rymden att det får kosta det kostar bara man kommer ut och iväg för att nå sin dröm?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥